REKLAMA
Znaleziono 4180 wyników
[Polska] Długofalowa analiza poziomu pustostanów w obiektach handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Długofalowa analiza poziomu pustostanów w obiektach handlowych
Wskaźnik powierzchni niewynajętej jest jednym z kluczowych parametrów, które określają kondycję obie...
[Europa] Przyspiesza tempo rozwoju centrów handlowych w Europieartykuł
Pokaż artykuł
[Europa] Przyspiesza tempo rozwoju centrów handlowych w Europie
Według najnowszych informacji międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield w pierwszym półroc...
[Polska] Przybywa centrów handlowych, brakuje lokali przy ulicachartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Przybywa centrów handlowych, brakuje lokali przy ulicach
W Polsce z roku na rok przybywa powierzchni usługowych, jednak głównie za sprawą dużych centrów i pa...
[Polska] Operacja „modernizacja” – remodeling i rozbudowa centrów handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Operacja „modernizacja” – remodeling i rozbudowa centrów handlowych
Ostatnie lata przyniosły wiele zmian na polskim rynku handlowym. Klienci zaczęli być bardziej wymaga...
Poziom pustostanów w obiektach handlowych w Polsce spada artykuł
Pokaż artykuł
Poziom pustostanów w obiektach handlowych w Polsce spada
Jak wynika z danych międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield, średni poziom pustostanów w obiektach handlowych w największych miastach w Polsce spadł o 1,2 pp. r/r i wynosi obecnie 3,5% powierzchni. Co ważne, spadek wakatów dotyczy aż sześciu z ośmiu największych miast[1], z czego najmniej powierzchni do wynajęcia znajdziemy w Krakowie, Łodzi i Szczecinie. Jak tłumaczą eksperci Cushman & Wakefield, dane te mogą wskazywać na stopniową odbudowę sektora handlowego w Polsce. Jednocześnie, w miarę stabilizowania się sytuacji na rynku, właściciele obiektów handlowych powinni mocniej stawiać na urozmaicanie ich oferty.
Inwestorzy wracają na rynek nieruchomości handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Inwestorzy wracają na rynek nieruchomości handlowych w Polsce
W pierwszym półroczu 2022 r. kluczowe czynniki kształtujące rynek nieruchomości handlowych w Polsce wróciły do poziomu sprzed pandemii – w tym sektorze odnotowuje się dobre wyniki zarówno w przypadku obrotów, jak i wskaźnika odwiedzalności (footfall), a centra handlowe generują atrakcyjne zwroty dla inwestorów. Zauważalne jest też ożywienie na handlowym rynku inwestycyjnym. Obserwujemy jednak zmianę trendów.
Portfel czterech obiektów handlowych w Polsce został sprzedanyartykuł
Pokaż artykuł
Portfel czterech obiektów handlowych w Polsce został sprzedany
Kolejne cztery obiekty handlowe w Polsce zmieniły swojego właściciela. Avison Young reprezentowało międzynarodowy fundusz inwestycyjny w procesie sprzedaży 4 obiektów handlowych, zlokalizowanych w miastach regionalnych: Stara Cegielnia w Szczecinie, Galeria Kosmos w Koszalinie, OK Centrum Wałbrzych i OK Centrum Strzegom, o łącznej powierzchni ok. 15 000 metrów kwadratowych GLA.
Sektor parków handlowych w Polsce ciągle się rozwijaartykuł
Pokaż artykuł
Sektor parków handlowych w Polsce ciągle się rozwija
Na pytania odpowiada: Juliusz Wawrzyniak, Prezes w firmie Genesis Property będącej jednym z liderów na polskim rynku parków i innych mniejszych obiektów handlowych.
OTO Park nową marką parków handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
OTO Park nową marką parków handlowych w Polsce
Wspierając strategię budowy portfela parków handlowych Falcon Investment Management oficjalnie wprowadza na rynek nową markę – OTO Park. Marka ta staje się znakiem rozpoznawczym projektów Falcon, zarówno tych już działających jak i będących w trakcie realizacji oraz zaplanowanych na najbliższe lata.
Znamy ranking najbardziej popularnych marek handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Znamy ranking najbardziej popularnych marek handlowych w Polsce
Agencja badawcza Inquiry sprawdziła, które marki są najbardziej popularne wśród konsumentów w Polsce. Kto tym razem w nim zwyciężył w rankingu YouGov Best Brands, przedstawiającym najlepsze i najprężniej rozwijające się marki w naszym kraju?
Nowy trend na rynku parków handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Nowy trend na rynku parków handlowych w Polsce
Na przestrzeni ostatnich lat parki handlowe rozwijały się głównie w rozmiarach zazwyczaj nie przekraczających 5 000 mkw. Funkcjonowały jako dopełnienie już istniejącej oferty handlowej lub powstawały w mniejszych miastach, często będąc pierwszym obiektem handlowym o nowoczesnym charakterze – pisze w komentarzu Artur Czuba, Associate Director, Investment, Avison Young.
Na polskim rynku zadebiutowała nowa marka parków handlowych artykuł
Pokaż artykuł
Na polskim rynku zadebiutowała nowa marka parków handlowych
Firma Newgate Investment, funkcjonująca na polskim rynku od 10 lat, wprowadza na polski rynek nową markę parków handlowych: Comfy Park. Nowy brand zadebiutował wraz z otwarciem parku handlowego w Malborku.
Aktywność deweloperów powierzchni handlowych najwyższa od dekady [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Aktywność deweloperów powierzchni handlowych najwyższa od dekady [RAPORT]
W 2024 roku rynek handlowy w Polsce osiągnął rekordową dynamikę, notując najlepszy wynik od 2015 roku. Wpływa na to mocna pozycja zmieniających się parków handlowych. Raport „At a Glance. Rynek nowoczesnego handlu w Polsce” za IV kwartał 2024 roku od BNP Paribas Real Estate Poland wskazuje także rosnącą rolę rynku dóbr luksusowych, a także praktycznego wykorzystania AI w handlu.
ZPPHiU: ESG w centrach handlowych to odpowiedzialność wynajmującegoartykuł
Pokaż artykuł
ZPPHiU: ESG w centrach handlowych to odpowiedzialność wynajmującego
Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) wskazuje, że raportowanie ESG w odniesieniu do centrów handlowych jest wyłączną odpowiedzialnością właścicieli obiektów. Żaden najemca, prowadzący sklep czy punkt usługowy w centrum handlowym, nie może i nie powinien być angażowany przez wynajmujących w dostarczanie informacji o śladzie węglowym dotyczącym lokalu. System mierzenia zużycia energii elektrycznej pozostaje w gestii właściciela budynku. Podobnie ma się kwestia obowiązku modernizacji wszelkich instalacji i urządzeń w jakie obiekt jest wyposażony.
Jakie są atuty parków handlowych w Polsce? [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Jakie są atuty parków handlowych w Polsce? [RAPORT]
Jedynie 30 proc. Polaków wie, czym jest park handlowy. Najczęściej odwiedzają parki handlowe raz na kilka miesięcy (20 proc.). Niemal 1/5 Polaków w ogóle nie odwiedza tego typu obiektów – tak wynika z raportu “Zakupy w parkach handlowych 2024” przygotowanego przez Inquiry.
Magazyny i handel wciąż dają zarobić w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Magazyny i handel wciąż dają zarobić w Polsce
Ostatnie lata znacząco zmieniły krajobraz rynku nieruchomości w Polsce. Globalne zmiany wywarły duży wpływ na wszystkie jego sektory. Ich dalszy rozwój zdeterminowany jest przez różne czynniki związane z ewolucją gospodarki w skali makro i mikro.
Wmurowano kamień węgielny pod Koszalin Power Center [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Wmurowano kamień węgielny pod Koszalin Power Center [FILM + WIZUALIZACJE]
Proces budowy Koszalin Power Center – największego i najnowocześniejszego kompleksu handlowego w regionie Koszalina przebiega zgodnie z założonym harmonogramem. Projekt realizowany przez firmy Acteeum Group i Falcon Investment Management we współpracy z Leroy Merlin oraz Agata zaoferuje już na początku przyszłego roku 30 sklepów na łącznej powierzchni 38 tys. mkw. GLA. 20 czerwca br. miało miejsce podpisanie aktu erekcyjnego oraz odbyła się uroczystość wmurowania kamienia węgielnego pod Koszalin Power Center. W wydarzeniu tym wzięli udział przedstawiciele Urzędu Miasta Koszalin, inwestorów przedsięwzięcia oraz firm zaangażowanych w projekt.
New Balance z nowym konceptem salonu w Galerii Warmińskiej w Olsztynieartykuł
Pokaż artykuł
New Balance z nowym konceptem salonu w Galerii Warmińskiej w Olsztynie
Kolejny salon w Galerii Warmińskiej powiększył swoją powierzchnię. Tym razem to marka New Balance zadbała o większy komfort dla klientów i lepszą ekspozycję asortymentu.
Dobre otwarcie roku na rynku inwestycyjnym w Polsce i na świecieartykuł
Pokaż artykuł
Dobre otwarcie roku na rynku inwestycyjnym w Polsce i na świecie
Jak pokazuje raport JLL "Global Market Perspective", inwestycje w nieruchomości komercyjne w I kwart...
W Warszawie został otwarty nowy pop-up store Tchiboartykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie został otwarty nowy pop-up store Tchibo
W pierwszych dniach lutego br. w Galerii Bemowo został otwarty sklep Tchibo, marki znanej nie tylko z oferty kaw pochodzących z plantacji na całym świecie, ale także z szerokiego asortymentu produktów i akcesoriów dla domu i całej rodziny.
REKLAMA